17 Eylül 2010 Cuma

ÇITIR KASEDE KABAK BEĞENDİ

Bu yemeği sevgili Pepela'da görmüştüm .Görüntüsü bana çok değişik ve hoş geldiği için denemek istedim.
İyi ki denemişim.Sonuçtan gayet memnun kaldım(eşim kabak kısmını pek onaylamasa da:)))
Çıtır kase kısmı tek başına yenebilecek kadar güzel.
Tarifte herhangi bir değişiklik yapmadım , sadece tavuk yerine et kullandım,onun dışında herşey aynı.
Tarife şu linkten ulaşabilirsiniz.  cafepepela
Sevgili Pepela ellerine sağlık....



Notlar:
Kabak yerine patlıcan ile yapılabilir
Kaselerin tadı gerçekten güzel,tuzlu kurabiye olarak yapılabilir
Üzerine tavuk yada et konulabilir

11 yorum:

  1. Nefis görünüyor, elinize sağlık. Bana da deneme cesareti verdiniz.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık arkadaşımm maşallah pek güzel olmuşlar:))
    sevgili pepelanın tarifleri şahane zaten ama hakkını vermişsin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar:)
    Kaseler de kabak beğendi de inanın enfes görünüyor.Ellerinize,cici gönlünüze sağlık.
    Kabak sevmeyenler de bu yemeği müthiş bir iştahla tüketiyor aslında,muhteviyatında kabak olduğunu söylemeseyince önyargılar da kırılıyor:)
    Kocaman sevgi ve selamlarımı gönderiyorum
    Cici cumalar olsun..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili sarkaç denemenizi tavsiye ederim.
    Deniz'ciğim teşekkürler..
    Teşekkürler Pepela
    vakitbuldukça EsEr teşekkür ederim ama senin yorumun onaylamama rağmen burada görünmüyor.sanırım teknik bir problem ama çözemedim.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, citir kase begendiler muhtesem görünüyor, ellerinize saglik.
    Allah sizinde babaniza rahmet eylesin, basiniz sagolsun canim,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. annemin kızıyım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık kabaksever olarak benimde sık yaptığım bir lezzettir. Hem sağlıklı,hem besleyici..

    YanıtlaSil
  8. Harika bir sunum, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. selam;çok değişik ve orijinal bir sunum olmuş,ellerinize sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık benimde denemek istediğim tarifler arasında :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. merhaba ilk kez ziyaret ediyorum blogunu ve izlemeye aldim. Guzel paylasimlarda bulusmayi umut ediyorum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil